Melooo çok teşekkür ederim. Umarım birşey olmaz çok korkuyorum. Ve ilk anneliğim yanımda kimse yok. Bu zamana kadar hiç ateşlenmedi de hastalanmadı da ne yapacağımı bilmiyorum. Ilık bez koydum ilaç içirdim düştü şuan 37.4 ama korkuyorum kötüye gider diye. Bu lanet hastalık 2 canımı aldı yaşlılardı ama yine de çok korkuyorum eşim ben hastayız.