Aycan5454 2 3 gündür bebeğime bir haller oldu durduk yere ağlamalar ağlarken mos mor oluyor emmek istemiyor emerse de 2 Dk felan altı temiz gazı yok burnu açık suyunu içiyor daha ne anlamıyorum durduk yere feryat ediyor emmiyor memeyi almıyor emerse 2 dk felan sürmüyor ağlayarak bırakıyor meme reddi mi bu ? 🙄🙄
elifhanimm Aycan5454 sütün var mı,varsa akış hızını beğenmiyor olabilir, biberon alıyor mu,baskın tadı olan bir baharat yedin mi bazı araştırmalar süte kesin tat verdiğini söylüyormuş youtube da çok doktor dinlerim
anne15 Aycan5454 meme reddine benziyo . Bi sürü sebebi var bakın önlem almaya calışın pes etmeyin gecici cunku . Mayısıkken uykuluyken emiyolar
Aycan5454 elifhanimm pul biber yemiştim yemekte sütüm bazen fazla bazen normal akıyor hayır biber almıyor Mamak felan kullanmıyorum
Busevedat2501 Canım bende aynı bu durumu yaşıyordum ve bebegim de reflü ve besin alerjisi çıktı ilaçları kullanınca süt ürünü tüketmeyince normale döndü bebegim o günler çok kötüydü :/
elifhanimm Aycan5454 pulbiber le ilgisi yoktur ama fazla gelmesi ağlatıyor olabilir emzirmeden önce 2,3 dk sağım yap öyle emzir dene♥️
Busragokceberra Aycan5454 atak donemi sadece uyutup emzirebilirsin bir de uyanır uyanmaz böyle böyle geçer
DaisyMom Aycan5454 atak donemi galiba.Bu donemler hep olacaktir.2 ay 6 gunluk bebegimde meme reddi yasiyorum.Cani acircasina nefesi kesilecek kadar agliyor.Simdi tekrardan az da olsa aldiriyorum.Nasil yaptigimi soylim.Kucagima alip emme pozisyonuna getiriyorum.Tabiki anliyor ve aglamaya devam ediyor.Hic diretmeden memem dudaklarina degiyor hic agzina sokmaya ugrasmiyorum.Konusup beni duymasini sagliyorum.Sonra biraz daha aglayip memeyi aliyor.Bir iki cekip tekrar geri birakiyor.Yine zorlamadan hep bu sekil tekrarliyor.Kendi cekiyor ben sadece yanagina felan degdiriyorum.Bunlari ayakta gezdire gezdire sallaya sallaya yapiyorum.Arada hep agliyor tabi.Sakinlestirip tekrar deniyorum.Artik sutum de azaldi.Ama pes etmiyorum.Sende boyle denedin mi.