3subat mukus sümüksü bir yapı oluyor. Evet kaka kokar ama bir sorun olduğunda çürük gibi kötü kokar. Doğduğundan beri aynı kokuysa sorun yoktur. Benim oğlumun kakasında mukus vardı ve kötü kokuyordu ve sıvı çok kaka yapıyordu. Doktora gittik kaka tahlili istedi. Dizanteri dedi hemen antibiyotiğe başladık. Kötü koku, mukus, kan yoksa korkmayın yani.