Eliftoprak44 Prens_annesi2_5_20 park yatak. Kraft calipso aldık çok memnunum. İki kademeli Çok sağlam. Yatak ayrı satılıyor bu arada. Yatağı da maxi cosi aldık.
Gin Prens_annesi2_5_20 park yatak kullanmıştık biz, çok pratik oluyor. Başka yerde uyumazdı kızım, katlayıp yanımızda götürürdük yatağını bir yere gitmemiz gerektiğinde. 15 aylık olduğunda montessori yatağa geçtil. Park yatağından tırmanmaya başlamıştı😅
Prens_annesi2_5_20 Gin 😀 ah bu bebişler yaa bizimkinde kalkmaya başladı işte korkuyorum bende yatağıda yüksek yaaa ama bende park yatak istiyorum eşimle konuşup bakıcaz inşallah😊
Merve1310 Prens_annesi2_5_20 ben doğdugundan beri park yatak kullanıyorum eşim asker taşınma olasılıgımız var diye onu aldık memnunuz sallanma aparatıda var yeni bir modeli çıkmış anne yanı beşik şekildede olıyo
Prens_annesi2_5_20 Merve1310 evet o dediğini gördüm bende modelleri güzelleşti yaa çok tatlı modeller var iyi bir şekilde araştırmam lazım yaa😊
Vanilya Prens_annesi2_5_20 Ben tekerlekli beşik aldım heyner. Çok memnunum. 4 yaşına kadar kullanabilir. Sallanıyor. Kademeli indirdim mesela şimdi tırmanma oldu. İstediğim odaya taşıyorum. Annemler de park yatak var. Ben hiç sevmedim park yatağı.
Prens_annesi2_5_20 Vanilya ya işte insan deneyimlemeden bilmiyor ki aslında ama dediğiniz beşiği merak ettim biraz incelicem teşekkürler 😊
Prens_annesi2_5_20 Hs2107 ya işte karasızdım ama çoğunlukla park beşik deniyor inşallah onu ağlıcam bakalım biraz daha araştırma yapmam lazım sanırım canım 😊 teşekkürler yorum için o markaya bakıcam
bambammom ilkgozagrimmm Evet ilk başlarda taktım ama cikiyo dediginiz gibi zaten çok da bı fonksiyonu yoktu ciksriverdim bende