Herkese merhaba ,
9 günlük yeni bir anneyim, çok şükür kızımın sağlığı da iyi . Sarılık vs hiç bişey yok şu an için doktorum gelişimi de güzel dedi haftalık kontrolünde. 1-2 saatte bir emzirmeyi söylüyor herkes ama kızım en az 2-3 saat aralıksız uyuyo uyandırmakta da çok zorlanıyorum . Emdigi zamanda en az yarım saat emiyo hiç ağlama huysuzluk vs problemi de yok . Zorla uyandırmaya mı çalışmalı mıyım aç mıdır diye endişe ediyorum