Burcu582 bebeğim 47 günlük ve bizimde gaz sorunumuz var. Gündüz uykuları çok çok az 20 dk anca uyur o da ya omzumda ya da emerken yatağa bıraktığım an ıkınır uyanır. Bilinçli bi şekilde gülmeye başladı ve bizi takip ediyor sesleri dinliyor.. her sabah ve günün huzursuz olmayan saatlerinde bisiklet hareketleri yaptırıyorum azda olsa gaz çıkartıyor 👍🏻 yapışık yaşıyoruz yanı yinede ne zaman son bulur bilmiyorum 🤷🏻♀️ bi iş yapamıyorum 🙄