Umutaras pilleri evet biraz cabuk bitiyor ama ben kaliteli pil alamadım 3 hafta nerdyse gitti diyebilirim . Ve benim ki 2,5 saat acık kalıyor bazen 3 saatte oluyor nırmal bence bitmesi . Çekiminden sıkıntı yasamıyorum bebek uyanmasa bile kımıldasa ses yapıyo ama ben yatagının basına koyuyorum . Ne konusursam da öbür telsizden ses gidiyor çok denedik çunku . Pil bitmesine yakında sinyal veriyor zaten canım ben memnunum .