Melekkizimmzeynep 8 gün önce normal doğum yaptım doktorum kesi olmadığnı sadece bebek gelirken yırtılan yeri diktim dedi vajina bölgesi ile makata yakın bölge arasında var biraz dikiş ne kadar sürede iyileşir ki yada iyileşmesi için ne yapmam gerek
Ayseege6156 Melekkizimmzeynep benimde kesi olmadı ama kafası çıkarken içerden yırtıldığı için içten dikişim oldu bize 3 adet krem verdi onları karıştırdık eşim her gece düzenli birşekilde sürdü onları yinede 1 ay da anca toparladım şuan 2 ay oldu hala büyük tuvaletimi yaparken zorlanma oluyorsa azıcık bi ağrı gibi hissiyat oluyor canım
elifhanimm Kuru tutman gerek,krem verdiyse ihmal etmemek batikonla pansuman yapman gerek bunlarla çabuk toparlarsın geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün kardeşim
Melekkizimmzeynep Ayseege6156 bana fito diye bir krem verdi 2 tane de ilaç verdi hasta bezi kullnıyorum kanamam bar zaten pek kuru olmuyor ama sık sık değiştiriyorum