aliegeninannesii Bebeğimde g6pd enzimi bakılmış yoğun bakımda yatarken sarılıktan dolayı ve test dönücü sıfır cıkmıs yaşayan var mı bilgisi olanlar var mı bende sağlıkçıyım ama sürekli içimde bi korku var ya bi şey olursa diye 🥺