Yagmurhazal Kızlar kızım uyanıkken ne benı emer nede biberon tutar uyurken verıorum emmiyor ama gözünü açınca dırek emmeyi bırakıyor bu yüzden uykusuda kacıyo bu arada 4 aylık sizce neden boyle oluyor
Organikumos Yagmurhazal uykuda beslemediğin zamanlarla beslediğin günler kalkma saatinde değişiklik var mı ?
Ferosbaby Yagmurhazal muhtemelen meme reddi yaşıyorsun üzgünüm.. bi dönem bende sadece uykuda emzirebiliyordum daha sonra onu da bıraktı. Umarım bu şekilde gelişmez senin olay canım 😔
Yarim_Kilo_Kiyma Yagmurhazal Şuanda emziriyorum 🙋♀️ 5,5 aylığız son 15 gündür bizde öyleyiz. Gündüz ya çok uykusu gelince ya da 2 saatte şansa. Allah tan gece güzel emiyor
Yagmurhazal Organikumos Organikumos uykuda beslediğim zaman hemen kalkıyo uyumuo huzursuz oluo beslemediğim zamanda baya bi uyuyor
Organikumos Yagmurhazal o zaman bence uyku arası beslenmeye ihtiyacı yok zorlama 😊 genelde 2 aya yakın ve sonrası çocuklar için gece uykusunu bölmeyin diyorlar zaten canım. Acıksa elbet uyanırdı.
cottoncandy Geceleri hep uyurken emiyor. Başından beri bu böyle. Bence bırakın bebeğiniz uyusun aç olsa zaten uyanırdı. Uyku da beslenme kadar önemli gelişim açısından, hiç bölmeye lüzum yok kanımca.
Yagmurhazal cottoncandy ya oyle degil canım kızım fazla uyumuo sadece uyanıken bişey yemıo bende yatırıoyorum uykuda verıyorum