tosbikannesiiii kızlar kaç gün sonra korse taktınız 6.cı günüm bugun korse taktım ama hiç sıktırmadan korktum yarama bişi olur die bölede bi anlamı yok napıyım sizler neler yaptınız
Selin2021 tosbikannesiiii ben 5 gün taktım doğumdan itibaren ağrı yaptığı için çıkardım. 15 gün mekik çekmeye başladım bir aylık olduk sıkıntı karnım çok az kaldı
Goktuggg14 tosbikannesiiii ben üçüncü gün taktım canım ve daha rahat hareket ettim ama böyle belden kopçalı olanlardan değil çamaşır gibi giyilenlerden aldım ve sıkmadı da güzel toparladı hatta oğlum 4 aylık oldu daha da takmaya devam ediyorum 🤭
Yavrukartalim1 tosbikannesiiii ben ertesi gün taktım ama cırtlı korse benimki dikişe gelmiyor. 42 günlük olduk bayağı erken gitti göbeğim çok az kaldı. Son iki haftadır da doğru düzgün takmama rağmen
Simiyy Ya geçen bunu doktoruma sordum ilk 20 gün tak sonr bırak kasların tembelleşir o göbek yine sarkar dedi 🙄
Yavrukartalim1 tosbikannesiiii 12 saatte taktım 2 saatte değişti o günden güne. Belki bı saat tutmadım olabildiğince çok takmaya çalıştım
Happyblue tosbikannesiiii benim doktorum 12. Günden itibaren takabilirim demişti. Kullanmadım ama 6 gün erken bence bir hafta daha bekleyip öyle kullanın garanti olsun. Hem şişlik sizi korkutmasın lohusalık bitiminde iniyor o göbek zaten 🙃