Sevdesaree Kızlar sacımı boyatmak istiyorum ama cok kararsızım emziriyorum emzirirken sacını boyatan var mı
Cglfdn Sevdesaree valla ben boyattim. Organik boyayla boyattim ama beyazlarim yam kapanmadi. Bidahakine normal boyaticam.
Adensu Sevdesaree bende boyaticam 2 bucuk ayligiz haftaya boyatmayi dusunuyorum orgqnik boya var ise onunla yok ise normal boyaticam
beyzaarduc2 Sevdesaree 3 buçuk aylık kızım var ve 1 ay öncesinde saçımı boyattım.Lorealin normal saç boyasıyla herhangi bir sıkıntı da olmadı