kisgunesi-0102 tesekkur ederim.evet çok zor.baya güç oldu atlatmam.günlerce agladım ben de ve hala aklıma geldıkçe kötü oluyorum.ama çevrem kendıme gelmemi bebeğime yansıyacagını söyledıgınde bıraktım aglamayı🙂 evın içinde gezdıkçe,eve girip çıktıkça cok fena oluyodum her yerde anısı var sonucta.18 yıl baya uzunca bir süreymıs o daha da zor 😔