Herkese merhaba,
İlk 20 günü tamamlayana kadar en geç uyanmazsa bebeğim 2,5 saate bir uyandırdım. Zaten kendisi uyanıyordu bu sürede. Fakat geceleri uyuma süresi artık arttı. Bazen 3,5-4 saati buluyor. En son uyutmadan önce iyice emziriyorum göğüslerimi boşaltana kadar. Ama sizce 2,5 saati geçince uyandırmalı mıyım? Kan şekeri için? Yoksa artık bir sorun teşkil etmez mi?