zeytinbacilar Mom08 canım nörolojik bir durum olabilir bence hemen bugün gidin bir Dr çünkü bu normal değil
zeytinbacilar Mom08 peki bayılma esnasında hareketleri nasıl kasılma varmı sonrasında ağlama krizi kusma gibi bir şey
Mom08 zeytinbacilar hayır yok bir iki defa toktora götürdük sizin dediklerinizi dedi eyer bu belirtiler yoksa korkulacak birşey de yok dedi ama ben endişeleniyorum
ikizbabymom Mom08 bende bebekken ağladığım yerde bayılıyomuşum kansızlık varmış bi tahlil yaptırın sizde
CemreKerem35 Mom08 Komşumuzun oğlu da ağlarken katılır baygınlık geçirdi. Annesi çok doktora götürdü ama çocuk çok huzursuzdu sürekli susmadan ağladığı için bir çözüm bulamadılar 3 yaşına doğru kendiliğinden geçmiş . Siz yine de doktora götürün mutlaka