Bebeğim 4 ay anne sütü aldi sütüm yaramadığı icin sma mamayla basladik 2 aydr kullanıyorum ama oda aldrmamis kilo ama severek iciyodu sma yı iki gundur aptamil veriyorum biberon asiri bulasik birakiyo çözülmüyo mama bide bebegim icerken kivraniyo icerken zorlaniyo ara ara gazini alarak veriyorum ama hepsini de bitiremiyo 3 saat de 4 ölçek mama veriyorum ama kaliyo bir ölçeği