Kızlar ideal kilom 53 falan ikinci hamileliğime 56yla falan girdim 68le doğum yaptım. Bu sırada tartının pili bitmiş alamadıkta tartılamamıştım. Çok veremediğimin farkındaydım (ilk doğumumda hemen vermiştim)2,5 ay geçti bugün pil aldık ve tartıya bir çıktım ŞOK 68 kiloyum hiç vermemişim çocuğun yerini yağlar almış çok moralim bozuldu nasıl gitcek bu kilolar 😩😩
Kızım emmişti ve alerjikti diyet yapıyodum ondan verdim belki de oğlum emmiyor ben de özlediğim ne varsa hamburger kola cips yedim ama artık yemicem sanırım☹️