Busraabdullah denemedim ama deneyeceğim yeni geçtik ek gıdaya ben mamasınıda keçi sütü bazlı kullandım 6 aydır o yüzden daha kolay alışır tadına diyorum ama tutturmak zormuş ya. Her keçi sütünden olmuyormuş cinsleri falan varmış keçilerin bazı cinslerin cıvık oluyormuş yoğurdu. Ama bende deniycem olmazsa en azından kefir yaparım tutturamazsam diyorum çünkü kokan hiç birşeyi yemeyen hatta kefirden nefret eden ben keçi sütünden yapılan kefiri kana kana içtim o kadar güzel oluyor ki.