Ada2015 valla bence alakası yok. Ben bebeğim 4 aylık falandı. Oruç tuttum ilk gün baktım sütüm azalıyor bebek doymuyor ondan sonra aralıklı tutmaya başladım. Ek gıdada olsa kesin hepsini tutardım. Bi sonraki sene tutmuştum hepsini. Sende dene. Sütünü etkilerse bir gün tutar bir gün tutmazsın.ama tamamen tutmamazlık etme. Çünkü ben hamileyken eşim tutturmadı, emziriyoken de yarısını tutmadım. Valla tut tut bitmedi bu sene. Sonradan borç orucu tutmak çok zor oluyo.