Eve yeni eşya alındı o eşyanın bir parçası kenarda kalmış oğlumda onu görünce tutayım demiş kafasına düştü ve burnuna vurdu kafası şişti morarcak gibi oldu ama hem buz hemde anestol koydum ağrıyı sızıyı alsın diye bide acil ilk yardım setini kullandım morarmadı ama burnuna baktığımda içinde kan gördüm .. çok ağladım halada ağlıyorum anlatamam .. hastaneye götüreyim dedim gerek yok dediler ama içim içimi yiyor ağlamaktanda helak oldum..