Gulcanyvz Dişten kaynaklı ateşimiz var ilk dişimiz kızım 7 Ay 18 günlük ateşi 37,5tu tüm gün kontrol ettim az önce 38,5 oldu ılık duş aldırdım ve fitil verdim doğrumu yaptım bilmiyorum nolur bilen birileri yazsın nolur şimdi tekrarsam 37,5 olmuş
Woody Gulcanyvz önce ilaö vermeliydiniz. Fitil son çare diye biliyorum. Emin olmamakla beraber 38i geçerse hastaneye gel demişti doktor Diş olduguna emin misiniz?
pogacayanakli_aylamm Gulcanyvz 38 ve üzeri yüksek ateş kabul edilip doktora götürülmesi gerekir. Bebeğinizin şuan ki ateşi normal çok yok yani. Bebeklerde 36 ve 37.3 normal satılıyor.
Biricikkk Gulcanyvz 38 in üzeri olunca Dr a götürmeniz tavsiye ederim arkadaşın da dediği gibi dış o kadar yukseltmez genelde enfeksiyon olabilir bu mevsimde çocuklarda Boğaz enfeksiyonu çok olur
Didi-dodo Gulcanyvz oncelikle geçmiş olsun . Daha gecen hafta doktordaydim, 38,5 gecerse ilaç ver dedi bana , ama ben 38 olunca veriyorum … vücudun oncelikle kendi başına mikroplara savaşması gerekiyormuş ama anne yüreği işte dayanamıyor. Ve bizim burda 3 gün devam ederse hastaneye ozaman gel diyolar malesef
2021annesi Woody 40 gunlukken enfeksiyondan hastanede yatmistik kucuk bebegime fitili ikiyr bölüp yarisini atmislardi atesi de 38 di.
KubraBabaoglu Dis atesi 38 i gecmez dedi doktorumuz disten kaynaklj olmayabiljr bu durum en erkeninden doktorunuzla gorusun allah yar ve yardimciniz olsun
Woody Gulcanyvz diş dışında bir şey de olabilir ama.. Bence götürün bir idrar, kan bakılsın 🤷♀️ Korona bile çocuklarda gece ateş yapıyor sadece genelde. Bir şey çıkmaz inşallah Geçmiş olsun
Mariposa Gulcanyvz dis o kadar ateş yapmaz 38,7 yi görünce ilik su ile eklem yerlerine kompres yapabilirsiniz hemen duşa sokmasaydiniz keşke. 39 u geçerse duşa sokun fitil atın. Şimdilik takip edin varsa şurup verirsiniz . Hemen fitile yonelmeyin vücudun biraz direnç sağlamasına da müsaade edin .
Cicismoms Gulcanyvz Diş ateşi o kadar olmaz. Canım enfeksiyon olabilir daha fazla çıkmadan götür derim. Boğaz enfeksiyonu olabilir bebeklerde diş dönemi boğaz enfeksiyonu çok olur. Ateşi 39a kadar çıkar düşer yine çıkar geç kalmadan götür doktora
Ulvis Bizimde disten kaynakli sicakligimiz cikmisti 37.5 e kadar. 38 i gormedik yani. Doktora gittigimizde diş cikarma donemindeki sicaklik 38 e kadar yukselmez demisti. Yukseliyorsa virütik baska bir neden olabilir demisti. Bence bir cocuk doktoruna baktirin. Birde fitil en son care olarak kullaniyor.onu kullanmadan once hekimin onerdigi bir ates dusurucu şurup verilmelidir.
Lutfis_28 Ben 38i gorunce dr götürüyorum 39dereceyle havale geçirmiştik ateşten korkarim havalden sonra
Linosunannesii Gulcanyvz dr unuza danışmanız eniyisi ama Bizim dr umuz 6aydan sonra 38 normal KB’yle edilir ilk duş sonra ilaç en son fitil diye bliyorum
Gulcanyvz Eşim grip olmuştu bende olacak gibiyim Acaba kıZımada mı geçti ondan mıdır ateşi şuan 37,4 götürsem mi gözlesem mi
AgentMom Gulcanyvz diş ateşi 38 i geçmez. Öncelikle geçmiş olsun. Ateş dışında bir huzursuzluk ya da huysuzluğu var mı. Evde grip olan var mı. Ya da birkaç gün içinde üşütmüş olma ihtimaliniz var mı. Eğer bunlar varsa beklemeyin direk doktora götürün. Ya boğazları kızarmıştır ya da kulak ağrısı vardır. Bunlar dışında idrar yolu enfeksiyonu olabilir. Çişini yaparken zorlanıyor mu onada bakın.
Gulcanyvz AgentMom eşim grip bende oluyor gibiyim sanırım kızımda oldu şuan ateşi 36,7 ye düştü takip edicem eğer yükselirse götürücem oda grip olmuş olabilir keyfi çok güzeldi gündüz ama gece uyuyamadı huzursuz oldu
N-nil Gulcanyvz fitil son noktada verilir biraz panik olup erken vermişsiniz ateşini makattan ölçüm kol altı ile arada fark oluyor ateşle ilgili youtobe da osman gönülal var doktor adını ve ateş yazarsanız çıkar o tüm anlatıyor soğuk vs uygulamayın geçmiş olsun