Kizlar sigortalı çalışanım 32 haftamda analık iznine çıktım neyse 5 nisan doğum yaptım mubasebbecine raporumu gönderdim oda bana doğum öncesi raporunu onayladim dedi 170 aradım SGK benim dosyamı arşive kaldırmış 😳ben şok tabi muhasebecime soledim ben konuscam dedi SGK 170 aradığım çağrı merkezide sesli onayımı aldı hemej ilgili birime Soral dedi kizlar ya bu paramı alamama durumum yok demi günüm primim tutuyo başına gelen varmı