elo kesinlikle ilk ben de bu şekilde düşündüm ama vardır belki de ne bileyim, eşimin iş yerinde bir arkadaşı var bizden 1 hafta önce bebeği oldu, gazından bahsediyormuş eşim abi nasıl çözüm buldunuz bizi dağıtıyor diyormuş adam aa bizde gaz olmuyor ki hep uyuyor hiç uyku problemi de olmuyor diyormuş👤 hangi problemimizi anlatsa çözüm olur diye, bizim kızda o yok diyormuş. Cinsiyet de farklı bizim oğlan bebek onların kız, dedim acaba gerçekten böyle bebekler var mı acaba, varsa nasıl oluyor ne yapıyor anne baba olarak bu kişiler 🙂