1ikizannesi 1 aylık Bebeğimin karnı tok altı temiz gazı yok ama sürekli ağlıyor uyumak istemiyor gibi sanki. Uyutmak için ne yapabilirim ? Neden uyumuyor olabilir ?
Woody 1ikizannesi gazı yok dediğiniz her an gazı olabilir. Bir de bazen tok sanıyoruz ama aç oluyorlar. Altı temizse sebep bu ikisinden birisidir genelde
1ikizannesi Woody mamayı ittirdi kendi isteğiyle böyle olunca doyuyor olmuyor mu ki bende bilemedim şuan ve gazını çıkarsak yine bağırıyor
Nazlicann1993 1ikizannesi benim bebeğim 17 saattir uyumuyor sebebi kolik bebek sizin öyle Bi durumunuz var mı
Hnfedmr Biz en son çare aspiratörü açıyoruz mutfakta kundak yapıp Omuzda pışpışlıyotuz 20dk da derin uykuya geçerlermiş sonra yaturuyorduk. Bizde aynıydık Allah yardımcın olsun çok zor.