Oğlum 23 aylık geçen bir mağazada gördüğü tosbik figürünü aldırdı bize ısrarla ve aldığımız günden beri her yere onunla gidiyor tosbişim tosbişim diye geziyor 🤣 uyurken yanına yatırıyor yemekte o da yiyor oynarken koltuğa oturtuyor kendini izlesin diye. Çok normal bence.