Sdatrk sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Egitmenle çalışıyorsunuz ben ne diyebilirim bilmiyorumm ama şuan kendi yatağımda uyutmaya çalışıyorum bende yanına uzanarak. Birkaç kez ağlamadan başarılı oldum. Umutlandım. Sonra yine çok tepki verdi. Öyle olunca emziriyorum yada kucak 😣 Dediğiniz gibi istikrar yok. Ama besige direk koysam hiç uyumazzz. Oyuzden böyle deniyorum şimdilik belki siz de deneyebilirsiniz