KuzeyiinAnnesii domatesim 9 ay 7 günlüğüz atak haftalarını bilmiyorum ama oğlum bu aralar zırıl zırıl ağlamıyor ama ağlıyormuş gibi yapıyor odadan çıkıyim kıyamet kopuyor Üzerime yapışıyor çekiştiriyor
MMertinannesi domatesim nasil gececek hep ayniydi hala ayni kendimi cok yorgun hissediyorum ben ya uyumak istyorumnn😏🙄
KuzeyiinAnnesii Deletedmom324 kulağımda sese öyle alışmışki duymuyorum ilk zaman rahatsız ediyordu 😂 İnşAllah buda geçer 🤷🏻♀️😂