2011ranaalp aslında mamayla destekleyip emziricektin ilk 2 ay sonra zaten alışacaktı ek gıdayı emzirdikten sonra ver ben öyle yapıyorum emmeyi bırakmaması icin 8. Ayımız bitti bak mesela sabah yumurta ve yoğurt yedirdim emzirdikten sonra şimdi yine emmek istiyor bu şekilde ilerlersen emer insallah 🙏🙏