Iyi geceler anneler .nabersiniz.bugun hala oldum umay bebegimiz geldi dunyaya..😍dcegm post şu olacak uyumayan anneler 14 aylik oldu oglum bugun 11i ama emiyo hala hem agir hem yorucu aciyo gece vermesem olmuyo direnir uyaniyo disler de batıyo biberon kendi tutup alıştıramadım red etti emiyo dye unutmuyor .Nasi unutur direk birakmak zor zaten çocuk sarsılır korkarım sabah kadar uyuyan bebekler var mi 14 aylik ? Acıtıyor hani 2 yasa kadar tm da zor yami evimde tek napcam ailem kocaelide ben istanbul oluyor. Annem yardim desteği oluyo cok büyüdü bu pasa hem kilolu minyon oglum benim . emmemesi için bi cozum bilen oneren vae mi ricam olacak..düşünmem için 😊😊🏵