9 ay önce Sezeryan ile doğum yaptım hanımlar , doğum yaptıkdan bir ay sonra adet oldum düzenli bir şekilde oluyordum fakat son iki aydır gecen ay 15 gün bu ay 8 gün olmak suretiyle geçikti gecen ay doktora gidecekdim gideceğim gün adet olunca gitmedim eşimde ısrarla yarın gidelim diyorum korkuyorum korkudan gitmekde istemiyorum bir hastalık vs cıkacak diye başına gelen varmı acaba