köyde yaşıyorum soba yakıyoruz gece dogal olarak sönüyor uyurken oğlum 2 gün sonra 9 aylık olacak gece üstünü açıyor örtünce uyanıp ağlıyor üstü örtük uyumak istemiyor 9-12 tulum aldım tam oldu giydirdim rahat etmedi gece beşikte kalkamıyormuş beyefendi ağladı cıkardım görümcem biraz büyüğünü hediye olarak almış onu giydirdim ondada ağlıyor istemiyor ne yapacagım bilemiyorum önerisi olan varmı hasta olacak diye çok korkuyorum havalarda kötü gidiyor