imge-ozge Kızçeler çok özel bir sorum olacak🙈 utanıyorum bir yandan da ama sormam da gerek 5 ay önce Doğum yaptım genital bölgem pantolon giyindiğim de çok belli oluyor aşağı kayma yapmış gibi normal bir durum mu 😑görsel olarak çok rahatsızım yardımmm lütfen
Aley_ imge-ozge İç çamaşırınızdan kaynaklı, pantolonun kumaşı, ağ yeri, yada yüksek bel falansa ondan kaynaklı olabilir mi acaba aklıma başka bir neden gelmedi. 🤷🏻♀️
Ssevey imge-ozge Doğumdan sonra göbek kaldı mı biraz peki göbek çıkınca orası da çık belli oluyor kendimden biliyorum 🙊
Gulayy imge-ozge doğumla ne alakası var bacım oran aşağı niye kaysin tövbe estağfurullah 🤣🤣ogiydgin pantolonla alakalıdır
imge-ozge Ssevey çok kilom kalmadı ama hamileyken de göbeğim yoktu benim basenim var biraz ☹️Boyum da 184 kabak gibi duruyor
Mom7856 imge-ozge aynen dalga geçer gibi cevaplamışlar da yok nasıl kaysın filan düzeltmek istedim Bence doğumla alakası olabilir herkesin vücut yapısı farklı Bir Kadın Doğum doktoruna gidin isterseniz belki bir çaresi vardır
imge-ozge Mom7856 çok teşekkür ederim 🤷🏻♀️Ne yazık ki evet dalga geçildi postu silmek de istedim aslında
Mom7856 imge-ozge rica ederim 🌸 Yok silmeyin eminim ki aynı dertten müzdarip anneler de vardır ben dikkat etmedim kendimde belki bendede bir süre öyle oldu sonra düzeldi Geçicidir umarım🌸
Gulayy imge-ozge ama bacım sen aşağı kaymış dedin şiş demedin ki :)) hakkını helal et dalga geçmiş gibi oldu :/insallh geçici biseydir geçmiş olsun canım