Ikra_Nurum size bir sorum olucak ya ben duzgun adet olmuyorum gerci adet mi onuda cozemiyorum ki kan desen deil sulu bi pembemsi oluyo bazen 15 gun bazen 20 günde bir geliyor yani bende sasirdim artik napcahimi emziriyorum hala ondnda olabilir mi bilmiyorum
birprensannesi0208 Ikra_Nurum bende de aynı sorun var son iki aydır gecen ay 15 gün geçikti test yaptım negatifdi bu ay da 4-5 gün geçikti normalde hiç olmazdı böyle doğum yapalı da 9 ay olacak doğumdan hemen sonra oldum adet anlamadım ki korkuyorum bende acaba bir hastalık felanmı cıkacak korkudan doktora da gitmeye cesaret edemiyorum vallahi 😕🤲🏻