mom0989 18,5 aylıkken biraz mecburi durumlardan ötürü verdim. Alerjik bünyeli bir çocuğum olduğu için poposunun pişiği hiç geçmiyordu bir de son zamanlar kaka yapınca özellikle rahatsız olup bezi kendi çıkarıyordu heryeri kaka içinde bırakıyordu çıkartırken 😀Çişini kakasını gelince söylüyor olmasından aldığım cesaretle başladım olmazsa psikojisi bozulursa tekrar bezi bağlarız diye düşündüm ama çok yanılttı beni. Resmen tuvalet eğitimi istiyormuş. Şu anda 21 aylık bezi bıraktığımız günden bu yana pişik hiç olmadı çok şükür 🥰 Biz bote uyguladık zaten bu eğitimde 18-24 ay arasını öngörüyor yine de araştırın kendiniz okursanız daha iyi anlarsınız 😌