Merhaba sevgili anneler. Oğlum bir aylık kontrolde fazla kilo kaybından ötürü doktor formül süt başlattı. Sütüm çok az. Sağıyorum defalarca sürekli emziriyorum ama sabah uyandığımda dolu oluyor bi, o ikisini full içirmeme rağmen çocuk doymuyor her öğünde mutlaka formül süt içiyor. Çok üzülüyorum. Arkadaşım tek göğüsle mama vermeden 6 ay büyüttü çocuğunu benim iki göğsümden süt gelmiyor doğru düzgün çocuğumu besleyemiyorum. Dua ediyorum allahım bana süt ver çocuğumu doyurayım diye. Ne zormuş kendi çocuğuna yetememek