Kızlar çok zor uykuya dalıyor ve gece en az 5 kere kalkıyor emiyor geri yatıyor doktor gece beslenmesini kes dedi ama nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum uyurken zaten ayakta sallıyorum gece de habire beşik sallıyorum haliyle sabaha sersem gibi oluyorum ve yeteri kadar enerjim olmuyor bebeğime hem onun içim hem kendim için nasıl bir yol izlemeliyim Humana iyi geceler çayını denemek istiyorum kullanan memnun kalan varmı yada başka bi önerisi olan