Alaranaz insallah benim adak orucum vardı tuttum bebeğim 4 aylık ama ben mama takviyeside yapiyoum o yuzden sorun olmuyo cok sukur oylede sutum kesilmedi oldugundan fazla oldu yani benimkisi insallah oruclarimizi yemeyiz yaaa ee hadi bakalım simdiden hayırlı ramazanlar bol bol dualaşalim inşallah ❤🤲