Alisa35 tayzikliyse olabilir ağzına çok süt doluyordur çok emmek istiyordur sürekli süt akışı emmesini önüne geçince sinirleniyor dur. Kuru meme de ve biberon da hızlı emme bildiği için sizin memeni ide o hızda emmek ister. Bu aynı şekilde süt az olduğunda da sinirlendirir zamanla uyum sağlar bizim 2. Ayimiz da ben çok yaşadım bu durumu şuan 3 aylık zaman zaman yine oluyor ama azaldı alıştı galiba