Kivancurazmomy12 Bu sabahki zeka kartları eğitim saatimiz 🤭minik tırtılımın yüzüstü yatmak hoşuna gitmiyor bizde 10 dakika hem yüzüstü yatıyoruz hemde kartlarla eğleniyoruz 😍 şuan 3 buçuk ayligiz sizler bebislerinize ne gibi oyunlar aktiviteler yapıyorsunuz?
cekoslavakporseleni Kivancurazmomy12 biz de 2.5 aylığız, aslında yüz üstü yatırdığında pek ses etmiyor ama kafasını tam kaldıramıyor genelde sağa ya da sola dönük yatıyor. Ben altına böyle yastık koymuyorum. Normal mi kaldıramaması 🤷🏻♀️ böyle yastık koysam faydası olur mu ki. Bizde de bu kartlardan var 🥰🥰
stella Kivancurazmomy12 bizde de bunlardan var kızım 3.5 aylık merakla inceliyor. Bir de masal okuyoruz kitaptaki resimler çok dikkatini çekiyor. Oyun halısını da çok seviyor🥰
aybkkara Kivancurazmomy12 bişey soracam altında olan şey yumuşak mı sert mi? Benimki hiç böyle durmayı sevmiyo çok sinir oluyo😄 bide böyle çok zorlanıyormuş gibi ses çıkarıyo dayanamıyorum😄
Kivancurazmomy12 cekoslavakporseleni daha küçük canım bence gayet normal ama dene istersen sende bizimkinin kafa hep havada yatirmiyor hiç bizimde 🤷😄
Bebegim_28 Kivancurazmomy12 şuan 5 aylık oldu ilk zamanlar pek vermiyo bakıyordu şimdi arkasını da çevirip bakıyor🤭
cekoslavakporseleni Kivancurazmomy12 maşallah 🧿🧿 ben de bir yastıkla deneyeyim bakalım, belki destek hissedip daha kolay kaldırır🥰
Kivancurazmomy12 Bebegim_28 ya maşallah bende 2 aylıkken gosteriyordum hiç bakmıyordu şuan bakıyor gülümsüyor adeta konuşuyor kartlarla 🤭😁
Kivancurazmomy12 stella bizimde buaralqr çok dikkatimizi çekiyor canım kartları görünce değişik sesler çıkarıyor 😁 bende hikaye okuyorum dediğin gibi farklı kelimeler kullanmaya çalışıyorum 🤗
Kivancurazmomy12 aybkkara ya evet bizimki de aynen ses çıkarıyordu bende önüne kartları koydum ses kesildi 😁 nomral yumuşak canım ben arada ters çevirip kafasını da koyuyorum çok daha sertleri vardı iyiki almamışım 😁
yaramaz_bocegim Kivancurazmomy12 gece uykusu nasıl. Bizimde 3.5 hemen hemen ama gece zibilyon kere kalktığımız için gündüz gözümü açamıyorum ben, 😢
Kivancurazmomy12 yaramaz_bocegim canım bzizim gece uykuya geçiş süremiz çok uzun sürüyor 12 de 2 ye kadar uyutmaya çalışıyorum daha sonra 3 saatte bir kendisi kalkıyor artık