Bebeğim 26 günlük annelerin içtiği rezene çayı hariç bebekler içinde rahatlatıcı uyku çayı ve gaz çayı var
anneannem Almanyadan getridi bizede çay bana ben biraz erken diye başlamak istemıyorum ama orda daha doğdugu gün hastanede verılıyor az az dedı kullanan varmı yada en erken sızce nezaman kullanılmalı ???