incinmissin_dedi Ve aleyküm selam. Tek başına crp yüksekliği enfeksiyon göstergesi değildir. Asla antibiyotiğe gerek olmaz. Lökosit değeri önemlidir,o yüksek mi? Benim oğlum 3 ay evvel bağırsak enfeksiyonu geçirdi crp yüksekti ama lökosit düşük olduğundan antibiyotiklik durum yoktu. Kendi kendine düzeldi. Boşu boşuna veriyorlar şu antibiyotikleri su gibi,de li ri yo rum 😣