snowflake ben adet doğumdan sonra hiç olmadım ve bebeği öğrendiğimde 2 aylık hamileydim o sıra da zaten emziriyodum bebeğim 8 aylık tı yani öğrendiğimde doktorum emzirmeyi yavaş yavaş kesmemi ama bu sürecin en kısa zamanda bitmesi gerektiğini dile getirmişti oda bebek zehirlenir diye değil 2 kişilik beslenmen zor karnındaki bebeğe yetemezsin emzirirkende rahime uyarı gider buda erken doğuma yol açar demişti ama ben kesmek yerine dediğim gibi 10. Aya kadar emzirdim taki cidden sütüm oğlımu zehirleyene kadar gebelik var mı yok mu bilmiyorsunuz şuan kesmeyin bebek çok küçükmüş bence bekleyin varsada siz bi doktorunuza danışın her ne kadar yaşamış olsamda yine sizi bilen doktorunuz olur