Adlında daha önce bir kere tam kapanma yapsaydık İtalya, İsrail, Fransa gibi ülkelerin yaptığı gibi bir de tabii siyasilerin doluştuğu cenazeler, kongreler olmasaydı vaka sayımız bu noktada olmazdı ve gönül rahatlığıyla açılabilirdik. Ama kontrolsüz normalleşme, ekonomik kaygılar sebebiyle tam kapanamama böyle sündüre sündüre yarı kapanmalı tuhaf bir süreci beraberinde getirdi. Bu kapanma virüsü yok etmez ama sayıları azaltır. Bu da hastaneleri ve sağlık çalışanlarını rahatlatır. Böyle haftasonu yasağıyla olmaz bu iş. Olacak olsa şimdiye olurdu. Bizim kaç kat fazla nüfusu olan Hindistan ve Abd gibi ülkelerden fazla vakamız çıkmaya başladı. Artık istesek de istemesek de tam kapanma şart. Ama ekonomi bunu kaldırır mı? Orası muamma.