Ek goda sürecimize yeni başladık sayılır tadımlar bitti meyveye geçildi onlarda biticek ama ne yazıkki kabızlık problemimiz çok oluyor zeytinyağ koydum yiyeceklerine kustu diyorum ki keşke yoğurt yiyebilseydi araştırmaya başladım keçi sütü mamasından yoğurt yapan birine rastladım bebeğinde süt alerjisi olmasına rağmen hiç bir rahatsızlık vermemiş mantıklı geldi en azından deneme yanılma yaparak öğrenebilirim birde anne sütünden yoğurt yapılıyormuş deneyen oldumu