Merhaba ben ankara eryamanda oturuyorum 20 aylik oglum var bizim hic tanıdığımız kimse yok oglumun doğduğundan beri hic arkadasi olmadi hic bebekde gormedi parkta bile bebek yok resmen acaba ara ara yakin olan annelerle bi ortak buluşma ayarlasak ne güzel olur :)