Leyla6327 ah ah seni çok iyi anlıyorum benimde bebeğim 58 günlük biz de neler çektik neler kolik ağlamalarından. Bio gaia ben de kullanıyorum benim bebeğime iyi geldi. Tek önerim karnı burnuna kadar iyice doyur tam anlamıyla doyunca ağlaması azalıyor ve hemen uyuyor. Sürekli Ağladığı için de besleyemiyordum daha da artıyordu ağlaması. Her mama verdikten sonra kesinlikle gazını çıkar uğraş dur uzun sürse bile devam et o gazını çıkar hem alttan hem üstten çıkarmasını sağla tam doyduğundan emin ol rahatlıcaktır. Daha azalır ağlaması. Bir de doktorlar su vermeyin diyor ama çok saçma geliyor ben veriyorum lıkır lıkır içiyo el kadar bebeğim. Su içmesi de miğdesini rahatlatıyo. Eğer anne sütü dışında mama kullanıyorsan ardından biraz su ver, içi yanmasın çocuğun. Rahatlicaktır emin ol birkaç gün sürdü bizimkinin kolik ağlamaları. Hep masaj yaptım ağlarken bile yaptım. Gazını çıkarması için çok uğraştım 1 haftaya birsey kalmadı düzene girdi. Ara sıra ağlıyor ama neye ihtiyaçı olduğunu anlayıp susturuyorum. Uğraşıcaz valla anneniz. Allah kolaylık versin canım