Happyli Merhaba tecrübeli annelere birsey soracagim. 5 ay 11 günlük bir oglum var. Herseye uzanıyor , ellemek istiyor. Ona uzattigimiz herseyi uzanarak aliyor ya fa yüzüstü yatarkrn kendi uzanıp aliyor. Fakat elinde cok kisa sure tutuyor. Kavrıyor bir iki sallayip hemem atıyor. Bu normal mi? Yoksa bu aylarda daha uzun süre tutmalari mi gerekir ?
Deletedmom006 Happyli benimkide ayni. Suan 5 ay 20 gunluk ama erken dogdugu icin normalde 4.5 aylik. Bilemedim sanirim normal