Kızlar 1 hafta önce post açmıştım göğsüm yara oldu oğlum 10 aylık tek göğüs emiyor diye. Göğüs ucumun altı çatlamış oradan da iltihap akıyordu resmen. Oğlum gece boyu memeden ayrılmıyor zaten inanılmaz zor bir süreçti.
Biz öğlen ilk uykudan önce emiyoruz öyle uyuyoruz.
2 gündür sabah kalkınca sarı kantaron yağı sürüp ped koyuyorum öğlen emzirdikten sonra karbonatlı su ile silip antibiyotik krem sürüp başka ped kapatıyorum, gece uykusundan önce emzireceğim zaman yine karbonatlı su ile temizleyip kantaron yağı sürüp öyle emziriyorum ve gece kantaron yağını hemen hemen her emzirmede sürüyorum. Bir miktar iyileşme var iltihap kurudu göğsümde az acı oluyor sanırım iyileşiyor. Belki faydam dokunur size de paylaşmak istedim 🌼