Fatma46elif35 bende dün duydum normalde rezene içerdim hem süt yapıyor hemde gazi alıyor sonra papatyayı denedim daha yeni başladım o yüzden net bisey diyemiycem ama bende duydum denemekten zarar gelmez dene sonuçta zararlı değil hem sakinleştirici etkisi var a