Alpaslaninannesii Selam Kizlar Egzamaya cözüm bulan oldumu oglumun cenesinde egzama var arada sulaniyor kabuklaniyor kortizon, antibiotik, bepahntol sensiderm, eucerin atopi kontrol kullandik simdiye kdr hic biri ise yaramadi bildiginiz iyi bir krem varmiii ?
Sngl1223 Alpaslaninannesii bizim de bacağında dudak üstü bıyık kısmında kaşının yanında var krem kullanıyoruz ama fayda yok şu an doktor 2 yaşına kadar geçmez dedi bakalım artık
Mariposa Alpaslaninannesii neyin sebep olduğunu bulmak lazım aslında , mesela benim kızım ne Zaman çilek yese egzama oluyor kollarında , kortizonlu krem sürüyorum bir kaç güne geçiyor. Doktorumuz sürekli nemli tut cildi kuru kalmasın demişti onun icin de bioderma atoderm serisi kullanıyoruz
Hsbylcn Alpaslaninannesii bizde de var maalesef. Doktor locoderm diye bir krem verdi acayip etkili. Ama kendi doktorunuza sormadan kullanmayin. Birde bioderma urunlerini kullaniyorum. Biz yuz ve tum vucutta vardi maalesef
Gamze-S Alpaslaninannesii bi alerji testi yaptırmak lazım galiba. Oğlumda da var sürekli tekrarladığı için doktor alerji testi istedi test yaptırdık sonuç bekliyoruz yoksa geçmiyor
Alpaslaninannesii Mariposa sebebini bulamiyoruz alerjik bir bebek ama ek gidaya gecmeden basladi egzamasi
Ozgdfn Alpaslaninannesii benim kızımda vardı kol içlerinde doktor fucicort diye bı krem verdi iki günde geçti ama sonra tekrar edermi bilmiyorum. Sabah akşam nemlendiriyorum mustelanin atopit dermatit ciltler için olan kremi ile.
ErkekkAnnesii Alpaslaninannesii la roche posay diye bir krem var oğlumun egzamasına bu iyi geldi ve gerçekten çok güzel bir krem çok şükürde geçti cildi çok hassas oğlumun sürekli sürüyorum benimde cildim kurudur ve ellerim çok çatlar bende sürüyorum çok iyi geliyor doktorunuza danışın mutlaka